Ми хочемо, щоб наші клієнти були повністю задоволені своєю покупкою та отримали саме те, що їм потрібне. Якщо вам не підійшов розмір чи модель, ми із задоволенням надаємо можливість обміну чи повернення товару.

Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем, відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів». Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю. 

Згідно з чинним законодавством, а саме статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів», ви можете повернути товар належної якості або обміняти його, якщо:

  • товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
  • товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування;
  • товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.

Увага! Весь перелік товарів належної якості на нашому сайті підлягає поверненню та обміну!

 

Шановні покупці, звертаємо вашу увагу, що килими можуть відрізнятися на кілька сантиметрів як у більшу, так і меншу сторону. Виробник допускає похибку в розмірі до +-2%, це не вважається дефектом і не підлягає поверненню.

 

ЩО ТАКЕ ТОВАРИ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ?
До товарів належної якості відносяться всі товари, які: не були у використанні, а також збережені їх товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, оригінальна упаковка, а також документи, видані разом з товаром. -

ХОЧЕТЕ ПОВЕРНУТИ ТОВАР? ЩО РОБИТИ?
Для того, щоб погодити повернення товару, Вам необхідно зателефонувати по номер, які вказані в розділі "контакти": +380 93 682 77 66. Повернення товару складає зазначені дані у ТТН при отриманні посилки.

ХТО ПЛАТИТЬ ЗА ПЕРЕСИЛАННЯ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ?
У цьому випадку при поверненні товару ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем.

КОЛИ ПОВЕРНУТЬ ГРОШІ?
Після отримання та огляду товару нашим складом, протягом 3 робочих днів кошти буде повернуто на реквізити з яких здійснювалася оплата.

БАЖАЄТЕ ОБМІНЯТИ ТОВАР? ЩО РОБИТИ?
Для того, щоб узгодити обмін товару, Вам необхідно зателефонувати, які вказані в розділі "контакти": +380 93 682 77 66.. Обмін товару складає зазначені дані у ТТН при отриманні посилки.

ХТО ПЛАТИТЬ ЗА ПЕРЕСИЛАННЯ ОБМІНУ ТОВАРУ?
У цьому випадку під час обміну товару ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем.

КОЛИ ВІДПРАВЛЯТЬ ТОВАР НА ОБМІН?
Після отримання та огляду товару, який Вам не підійшов, протягом 1-3 робочих днів буде відправлено інший обраний Вами товар.

ЩО РОБИТИ ЯКЩО ВИ ОТРИМАЛИ ПОШКОДЖЕНИЙ ЧИ БРАКОВАНИЙ ТОВАР?
Якщо при отриманні товару виявлено пошкодження/брак товару, Вам необхідно зателефонувати за номером, які вказані в розділі "контакти": (номер телефону) та повідомити про пошкоджений товар. Повернення чи обмін бракованого товару складає зазначені дані у ТТН при отриманні посилки.

ХТО ПЛАТИТЬ ЗА ПОВЕРНЕННЯ / ОБМІН ПОШКОДЖЕНОГО/БРАКОВАНОГО ТОВАРУ?
У разі браку товару вартість доставки в обидві сторони оплачуємо Ми. Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.